piątek, 11 stycznia 2013

Wyzwanie nr 3 Babciowo dziadkowe:)

Witajcie pora na Wyzwanie nr 3. Naszym sponsorem w tym miesiącu jest UHK . Mamy dla was do zgarnięcia cudny zestaw papierków :)

Scrapujemy dla Babci i Dziadka i nie zapominamy o magnoliach !! Przygotowałyśmy dla was małą dawkę inspiracji

Ja zrobiłam karteczkę z użyciem stempla róży wyjątkowo bez dziewczynki. Oczywiście na romantycznych papierach UHK Galery


Paulinka MONAMI przygotowała Natomiast uroczą też UHKową karteczkę z wdzięczną Tildką idealna dla babci!!



Wymagania:
- każdy zgłasza 1 pracę
- dowolny stempel Magnolii
- kolorystyka , styl dowolny
- myśl przewodnia jest taka że ma być na dzień babci/dziadka

Wyzwanie zaczynamy dzisiaj i potrwa do 25 . Każda zgłoszona praca musi być nowa zrobiona specjalnie na wyzwanie. Zgłaszacie się w żabce poniżej i umieszczacie wyzwaniowy bannerek u siebie i informacje że w wyzwaniu udział bierzecie.

5 komentarzy:

  1. Pragnę tego stempla, którego użyła Paulina! :) Od dawna mi się podoba i tak coś się zdecydować nie mogę..

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu to mam nadzieję że teraz już się skusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak ja mam cudnie pokolorowane Tildy właśnie od Paulinki i tak mi szkoda ich używać, ale do tego wyzwania to bym musiała sama się w to pobawić co by mnie organizatorki nie zdyskwalifikowały ;)
    zobaczę jak dam radę to coś podeślę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń