wtorek, 1 lipca 2014

wakacyjna przygoda

wakacje czas zacząć !!!
dzisiaj mamy dla Was kilka pięknych prac, które wprowadzą Was w letnie klimaty:

Monika1011 :
 Wakacje to dla mnie czas wygrzewania się na słońcu,grillowanie i spotkania.
Moja inspiracja jest pudełko hamburgerowe,które wypełnię słodyczami i wręczę 
bliskiej mi osobie  na kolejnym grillu :)





Moją wakacyjną inspirację stanowi optymistycznie kolorowy tag z Magnolką
wykonany na bazie kiviowego tagu i papierków z kolekcji BeOptimistic.
Tag stanie się zawieszką prezentową dołączoną do wakacyjnej pamiątki.




Eliza zabiera nas na urlop pod palmami :)





Kasiula

Wakacje to beztroski czas, czas lenistwa i bujania w obłokach ;)






Moja praca w ciepłych, wakacyjnych kolorach...
są lody, wiaderko z łopatką i koło do wody - wakacje czas zacząć... :)))




Michasia





i moje wylegiwanie się na słoneczku:



życzymy wszystkim udanych wakacji :)

3 komentarze: