poniedziałek, 3 marca 2014

Kolorowy świat Rudolph :)

Witam Was niezwykle gorąco :)
Na co dzień, jako Rudolph (blog.rudolph.pl) tworzę to, 
co podpowie mi wyobraźnia, próbując przełamać szarzyznę dnia codziennego... 
Scrapuję od dwóch lat, będąc totalnym samoukiem w tej dziedzinie. 
Uwielbiam warstwowe, kwiatowe, przestrzenne formy.
Eksperymentuję z mediami, próbując urozmaicić i wzbogacić dotychczasowe (s)tworki.
Od niedawna możecie mnie spotkać również na blogu Rapakivi, 
gdzie wraz z tamtejszym DT mamy okazję zarażać naszą pasją innych.
W produktach Magnolii zakochałam się niemal od początku mojej scrapowej przygody
i na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie pracy bez nich. 
Mam nadzieję, że i Wam sprawią wiele radości, a kilka z moich dotychczasowych prac,
zainspiruje Was do kolejnych działań i częstszych odwiedzin niniejszego bloga,
gdzie znajdziecie masę cennych porad i przykładów zastosowania uroczych stempelków 
i pięknych, ażurowych, wyszukanych wykrojniczków Magnolii.
Z niecierpliwością czekamy również na Wasze prace ;) 

Trzymajcie się ciepło :)
Rudolph




rożek na słodycze - wykonany na bazie papierków z serii BeOptimistic z Rapakivi z mnóstwem magnoliowych dodatków; niezwykle optymistyczny, kolorowy - w sam raz na urodzinowe lub wielkanocne łakocie dla najmłodszych łasuchów ;) w tonacji nieco spokojniejszej (bardziej klasycznej) rewelacyjny słodki podarunek dla Państwa Młodych (zwłaszcza, gdy do środka wsypiemy Raffaello) - magnoliowe peonie prezentują się tu wyjątkowo efektownie ;)





 
zawieszka z magnolką - urocza Tildka z balonikiem w formie delikatnej zawieszki; całość w bardzo stonowanej kolorystyce w słodkie groszki ;) Tildkę pokolorowałam promarkerami (twarz: vanilla, saffron, pastel pink; włosy: raw sienna, sandstone; ubranko: pastel beige; balonik: ivory, vanilla); ranty balonika pociągnęłam dodatkowo przezroczystą konturówką;






LO z aniołkiem - mini LO z przeuroczym magnoliowym aniołkiem; stempelek pokolorowany został oczywiście promarkerami (buzia: vanilla, saffron, pastel pink; ubranko: cool aqua; buciki: raw sienna, pastel beige, warm grey 4; skrzydelka: ivory + brokat; włoski: raw sienna, mustard; łuk i strzały: caramel, baby pink; opaska: mint, baby pink); dodatkowych efektów dodaje pracy masa warstwowych dodatków, kwiatków, listków i pięknych ażurowych koronek wyciętych brzegowym wykrojnikiem Magnolii; całość lekko wybieliłam przy pomocy gesso;




(blejtrama z dalmatyńczykami) w stylu retro... - w koronkowym, brzegowym wykrojniczku Magnolii zakochałam się od pierwszego wejrzenia; nadaje pracy niesamowitego wyglądu; "wtykam" ją, gdzie tylko mogę ;) to za jej sprawą powstała niniejsza blejtrama z dalmatyńczykami ;) niezwykle pięknie prezentują się również retro-lampeczki, stworzone z zawieszki od magnoliowej bombki umieszczonej na kosteczkach 3D ;) w końcu, kto powiedział, że to wykrojnik sezonowy? ;P






 
zimowe/turkusowe LO z domkami - wśród moich ukochanych wykrojników Magnolii nie mogło zabraknąć przestrzennych domków, które wręcz ubóstwiam w zimowej stylistyce; równie pięknie prezentują się magnoliowe choineczki i bajecznie ażurowe płatki śniegu z tegorocznej, bożonarodzeniowej kolekcji;


3 komentarze:

  1. Przepiękne prace :) Najbardziej spodobała mi się ostatnie LO z turkusowymi domkami. Super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje prace Aniu :) Tak się cieszę, że je mogłam pomacać na żywo :D Fajnie Cię tu widzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wielkie :) mam nadzieję, że będziemy spotykać się tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń