sobota, 15 marca 2014

Wyzwanie wielkanocne

Wiosennie zrobiło się za oknem, 
zatem i z przygotowaniami do świąt nie ma, na co czekać :)
Wyciągnijcie z wszelkich zakamarków biurka swego piórka,
kwiatki, sznureczki, wstążki i wiosenne papierki...
mamy bowiem dla Was wyzwanie wielkanocne,
którego autorką jest kwiat_wiśni7
- laureatka naszego zimowego wyzwania.

Na jej prośbę zapraszamy Was 
do stworzenia pracy o tematyce wielkanocnej,
 w której użyjcie dowolnego stempelka Magnolii

Na Wasze prace czekamy do 15 kwietnia (do północy). 

By Was wspomóc - przygotowałyśmy dla Was garść magnoliowych inspiracji...

Eliza - stworzyła dwie bajeczne karteczki z cudownie kolorowymi stempelkami


Zielona-Mi - przygotowała mega wiosenną rameczkę
w bardzo wielkanocnym klimacie...

bajecznie kolorowo również u Pejtoon,
nastrajającej niezwykle energetyczną paletą barw...
 

wielkanocne scrapjaja znajdziecie natomiast u Rudolpha...





Świątecznie zrobiło się również dzięki inspiracji przygotowanej przez Kwiat_Wiśni7
dzięki której mamy okazję do wspólnej zabawy i wielkanocnego scrapowania.


Zwycięzca naszego wyzwania 
wybierze temat kolejnego wspólnego spotkania scrapowego;
ponadto otrzyma od nas wyróżnienie
w postaci magnoliowego banerka stworzonego przez Pejtoon.
Zapraszamy do wspólnej zabawy :)

5 komentarzy:

  1. Piękne inspiracje, cudne prace, mozna podziwiać i podziwiać:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) i zapraszamy do wspólnej zabawy :)

      Usuń
    2. Dziękuję, myślę,że spróbuję swoich skromnych sił- ja dopiero początkująca jestem, ale..ale...:))malowanie mi daje dużo radości i o to właśnie chodzi:))Pozdrawiam ciepło:))

      Usuń
  2. Wiosenne :) można się do Nich uśmiechać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbuję swoich sił w kolejnym wyzwaniu:))Coś mi nie chciało załączyć pracy, bo długo ładowało, mam nadzieję, że wszystko jest ok.Pozdrawiam DT:)

    OdpowiedzUsuń