poniedziałek, 24 marca 2014

Magnoliowe karteczki Michaliny

Poweekendowo wracamy do Was z porcją inspiracji od Michasi
której dotychczasowe poczynania możecie śledzić na jej stronie internetowej
oraz funpage'u za pośrednictwem FB.

Jak sama twierdzi Magnolki skradły jej serce stosunkowo niedawno, 
podczas przygotowań bożonarodzeniowych i do dziś, trudno jej się z nimi rozstać.

I choć, jak podtrzymuje - nadal szuka swojego stylu
- "w kolorowaniu tych magicznych stempelków odnajduje się jako plastyk",
dopracowując i uszczegóławiając każdą z nich, jak gdyby była małym dziełem sztuki. 























7 komentarzy:

  1. Cudnie! kartki są niesamowite a kolorowanie fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe kartki, cudne kolory, niesamowite pomysły. Dziewczyny jesteście genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze podobały mi się te piękne panny na karteczkach, podkolorowane wyglądają cudownie, pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądają te kartki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam :) mam pytanko. Czy byłaby możliwość aby ktoś z Was odbił mi jakieś wielkanocne czy też wiosenne stempelki. Niestety w swoich zbiorach mam jeden :( mam nadzieję, że nikogo nie uraziłam pytaniem. Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, bardzo dobrze tu na twoim blogu, świetny wpis, bardzo pięknie się go czyta, zapewne odwiedze twojego bloga jeszcze nie raz ponieważ bardzo jest przyciągający w przeciwieństwie do wielu różnych blogów - Pozdrawiam Aga :)

    OdpowiedzUsuń