wtorek, 6 listopada 2012

A notesik poleci do....

... Ale zanim podam odpowiedź pokatuję Was troszkę karteczką. Karteczka jest bardzo prosta, mało na niej ozdób, ale i takie są czasem potrzebne :) Na pierwszym planie oczywiście słodka tildka :)







A teraz przechodząc do losowania... Jednak nie chciało mi się ciąć karteczek, zliczyłam wszystkie komentarze (16) i wspomogłam się Panem Randomem. No i Pan Random twierdzi, że notesik poleci do...


... Ciri :)

Gratuluję i poproszę o adresik. A że ja lubię strasznie rozdawać, dodatkowo postanowiłam wylosować dwie małe nagrody pocieszenia i padło na:


Crafty Moly oraz


mośtynkę :)

Jeszcze raz gratuluję i poproszę o adresy na maila: sklep@scrapcafe.pl
Oraz zachęcam wszystkich do takich zabaw, są naprawdę bardzo fajne :)

Pozdrawiam ciepło
mag





8 komentarzy:

  1. Świetna kartka! A dziewczynom gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miła wiadomość od rana, od razu dzień się stał weselszy :) Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tego się nie spodziewałam,ale się cieszę!!! DZIĘKUJE

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka - stempelek uroczy, gratuluję szczęściarom!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja przegapiłam taką okazję, właśnie poszukałam post z tym notesikiem, cudny. Gapa ze mnie, ehhh:( gratuluję dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń