wtorek, 13 listopada 2012

Ludziska!!!







Spieszę donieść, że mam, już mam! Super wygraną w wyzwaniu halloweenowym. Patrzcie, czym mnie obdarował sponsor :


                                                                     Tu kliknij do sklepu... 





Zdjęcie pozostawia dużo do życzenia, ale widać, widać... Świniaczek do mnie zawitał z wieczora, i papierki przecudowne, i gałązka niezwykłej urody. Muszę przerobić prosiaczka, niekoniecznie kulinarnie, ale aż się prosi :)))
Chciałam bardzo podziękować  raz jeszcze, za rękę losu :), drużynie organizatorskiej, współzabawowiczkom (?), za sympatyczne komentarze, gratulacje...
Trzymajcie się! ;) Pozdrawiam ciepło. Magdalena

11 komentarzy:

  1. troszkę Kasiu zazdrościsz? bo ja bardzo o :P

    OdpowiedzUsuń
  2. świniaczek jest the best ;)gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, super!!! A ja czekam i czekam na moją niespodziankę od sponsora,,,i nic;-(

    OdpowiedzUsuń
  4. No to chciałam tylko dodać, że chyba warto brać udział w naszych wyzwaniach co????
    Szykujcie się bo planujemy niedługo nowe magnoliowe wyzwanie :))z nagrodami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne, że warto! a babie faktycznie zdarzył się fart :)))
    Raz na milion lat,i ma teraz prosiaka, a co!na Święta jak znalazł, ale nie ubiję, oj nie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) Nagroda super! :D

    OdpowiedzUsuń