sobota, 10 listopada 2012

Kocham śnieżynki !

Karteczkę zrobiłam kilka dni temu i w końcu się doczekała żeby ujrzeć światło dzienne :)
Nieskromnie powiem, że bardzo mi się podoba - wyszła lepiej niż sądziłam . A to za sprawą .... śnieżynek. Aby dodać autentyczności narożnik śnieżny i śnieżynki pokryłam Flower Soft w kolorze polar white. 
Snieżkiem opruszyłam też sanie i samą Tildę oraz dół kartki. Napis Wesołych Świąt z tekturki pokryłam klejem ze świecącymi drobinkami w kolorze srebrnym - to wszystko daje naprawdę zimny charakter :)
Papier to Śnieżny Poranek z Kolekcji Zimowej. Tilda i sanie pokolorowane Copic-ami. Policzki jak zwykle chalkiem ( kredą ) co daje bardziej miękki efekt, niż przy użyciu markerów.  






Miłego dnia !

9 komentarzy:

  1. Wow, nie sądziłam, ze Flower Soft może dać taki efekt. Prześliczna kartka, podoba mi się kompozycja, kolor, dodatki - wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zachwycona efektem posypki! wygląda obłednie jak i cała kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. haha Kasia, przeczytałam wygląda obleśnie :) zamiast obłędnie haha - dzięki dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Tildka jest pokolorowana prześlicznie, ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi! Very pretty card, love your design, might be interested in posting it in a challenge at http://paperplaychallenges.blogspot.com/
    hugs, Frances.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna z tym śniegiem super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna - śliczny stempelek i ten śnieg!!! niesamowita

    OdpowiedzUsuń