poniedziałek, 12 listopada 2012

Trochę po indyjsku

To mój pierwszy post tutaj, więc witam wszystkich serdecznie. Ostatnio zaczynam wsiąkać w Magnoliowe stempelki. Dziś pokażę kartkę, która powstała na wyzwanie pod hasłem "Around the World". Jako, że jedyna pasująca do tematu odbitka to Tilda indyjka to starałem się trzymać tematu. Tło stanowi próba stworzenia indyjskiego okna. Całość przeszyłem ręcznie złotą metalizowaną nitką.

Tildy koloruje kredkami akwarelowymi Mondeluz. Jak na razie to moje ulubione narzędzie do kolorowania.





12 komentarzy:

  1. ale ciekawa kartelucha a tilda urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię powitać w naszym gronie ! Kartka jest super ! przepiękne są te złote przeszycia i kratka w oknie. Widać, że włożyłeś w nią sporo pracy - ale efekt cudowny !

      Usuń
  3. ja jestem pod wrażeniem ręcznych przeszyć! szacun! kiedy wy macie na to czas????

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Świetna kartka i piękna Tilda! Jeszcze nie widziałam takiego stempelka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeswietna praca! Bardzo ciekawe podejscie do tematu i szczegolowosc wykonania zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem przeszyć :) Nie miałabym cierpliwości chyba.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również jestem pod wrażeniem przeszyć, podziwiam naprawdę bo wiem ile to pracy wymaga gdyż sama przeszywam ręcznie. Szacun wielki Dawid. A sama kompozycje również bardzo ciekawa, aż sama spróbuję takiej kompozycji bo jest bardzo kreatywna.
    pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, mnie by zabrakło cierpliwości na te przeszycia! Podziwiam:-)

    OdpowiedzUsuń