środa, 24 października 2012

Dzieciaki też kochają Magnolię;)

Witam :) 

Tak się złożyło, że od jakiegoś czasu uczę się kolorować promarkerami.
Moje dzieci używają pisaków do swoich celów - typu kolorowanie - zrobienie plakatów itp.

Od jakiegoś czasu moja córka - 6 letnia Julka - ciągle mnie namawiała do tego żebym ją nauczyła kolorować te panienki ;) jak to ona nazywa Magnolie :)
Wczoraj nadeszła ta chwila.

Najpierw wytłumaczyłam jej jak się to robi ....[tak tak ja, która sama się uczy;)] pokazałam na jakimś przykładzie ....wysypałyśmy wszystkie pisaki i zabrałyśmy się do kolorowania każda swoich stempelków.

Poniżej efekt tego co wyszło spod łapek mojej córki :) 
No powaliła mnie tym że załapała cieniowanie i próbowała po swojemu je stosować;)

Tak więc okazuje się że szał Magnoliowy opanowuje coraz to młodsze pokolenia ;) 
I te panienki zawojowały też serca dzieci :)




Czy wasze dzieciaki też koloruję Tildy ?:) 



Pozdrawiamy ciepło
Teo & Julka

11 komentarzy:

  1. Taaak moje kolorują 4 i 2 latka! co prawda kredkami bo matka nie da ruszyć swoich promarkerów ;) co prawda nie cieniują itd ale uwielbiają kolorować.
    pewnie ruszymy z kącikiem dla dzieci albo z nowym blogiem "dzieciaki magnoliują" ;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. he he moje tez działają ale też kredkami ...albo mazakami ale swoimi he he no może nazbierało by się dzieciaków na ten blog kto to wie he he fajny projekt

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolorowanie :) talent ewidentnie po mamie odziedziczony;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki dziewczyny :)
    zaraz pokażę młodej wasze komentarze

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję talentu!
    Moje jeszcze nie kolorują (niecałe 3 lata i niecały rok), ale myślę, że może kiedyś przyjdzie ten czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż musisz się pogodzić z tym, że konkurencja CI rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uprzejmie donoszę że Śliwka też koloruje, to już chyba ma po matce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite to jest w naszych dzieciakach jak łapią po nas nasze pasje
    Fajnie wiedzieć że inne dzieciaki też lubią kolorować Tildki

    Julka od maleńkiego robi kartki
    jeszcze nożyczek w łapkach nie potrafiła trzymać - ale już "lobiła kajtki"
    teraz lubi kolorować - dziś znowu mnie prosiła o pisaki ;)

    to co będzie za rok - sama się na maszynie nauczy szyć? na szydełku robić?

    OdpowiedzUsuń
  9. No to widzę, że kolejna przepadła :) Magnolie zdecydowanie uzależniają :)

    OdpowiedzUsuń