wtorek, 16 października 2012

Z okazji Dnia Nauczyciela

Przerywam tym postem Waszą Świąteczną produkcję :). 
Magnoliowe stemple jak każda z Was wie są niesamowicie piękne i kruszą nasze serducha, mogłabym mieć je wszystkie... nie wspomnę o dodatkach Magnoliowych ;) Czy wy też tak macie? ;)
Gdy oglądam stemple czuję dreszczyk emocji i wyobrażam sobie jak mogłabym je wykorzystać, a z Editor Tilda od samego początku wiedziałam co zrobię. Wiedziałam, że wykorzystam ten stempel do kartek na Dzień Nauczyciela i wiedziałam, że będą to akurat zakładki do książek. Niestety nie zawsze mam taką wenę ;) - ale o tym kiedy indziej...
Tak więc dziś 3kartki + 3 zakładki, w roli głównej Editor Tilda + UHK'i - uwielbiam używać ich do magnoliowych kartek bo fantastycznie się razem komponują. Delikatnie, prawie że lekko muśnięte kolorem Tildowe ubranka, zdecydowałam się za to pierwszy raz nadać wyraźnych rumieńców, zawsze robiłam takie delikatne pućki :)

Kartki powędrowały do Pań przedszkolanek.

Ze względu na dużą ilość zdjęć proszę się uzbroić w cierpliwość :)



Ciało: blush, tan, dusky pink
Rumieńce: dusky pink, antique pink
Włosy: buttercup, lemon, tulip yellow, caramel, blender
Ubranko: pastel blue, sky blue, blender
Buty: tan, caramel, blender
Książka: ice grey 1, ice grey , blender


Ciało: blush, tan, dusky pink
Rumieńce: dusky pink, antique pink
Włosy: satin, tan, cinnamon, walnut, blender
Ubranko: lavender, abergine, blender
Buty: tan, caramel, blender
Książka: coctail pink, antique pink , blender 


Ciało: blush, tan, dusky pink
Rumieńce: dusky pink, antique pink
Włosy: satin, tan, sandstone, cocoa blender
Ubranko: baby pink, coctail pink, blender
Buty: tan, sandstone, blender
Książka: sandstone , blender

10 komentarzy:

  1. Ale cudne! Szczękę zbieram z podłogi! Zazdroszczę talentu :)
    Panie przedszkolanki na pewno zachwycone! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. z pewnością panie też szczękę dźwigały z podłogi super zestawiki

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kartki, Tildzie pokolorowane cudownie! Aż nie mogę uwierzyć że to są jedne z Twoich pierwszych tak naprawdę :)Aż się boję co będzie dalej ! Wymiatasz Kasiu :)- super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, podzielam pogląd na temat stempelków magnoliowych i też mogłabym mieć je wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne!!! Cudownie pokolorowane - moja szczęka nadal leży na podłodze - wymiatasz!!! Dziękuję za ściągę do promarkerów :)szczególnie żółtych

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiż wzorowy post Pani Kasiu i jakżeż cudne Tildy!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dziewczyny!
    Karina jak policzyłam to dokładnie moje 15 pokolorowane mordki :)
    Dorota nic nie pobije Twoich anegdot, które cudownie się czyta!

    OdpowiedzUsuń