czwartek, 18 października 2012

Tilda - mały odkrywca

Witam serdecznie wszystkie Magnoliomaniaczki! :)

To mój pierwszy post tutaj, więc mam lekką tremę, ale co tam ;)
Chciałam Wam pokazać bardzo prostą karteczkę, której główną ozdobą jest stempelek Explorer Tilda pokolorowany Promarkerami.

Napis jest zembossowany na gorąco pudrem holograficznym, dzięki czemu fajnie się mieni. Mam nadzieję, że choć trochę widać to na zdjęciu.

Na motylka nałożyłam brokatowego kleju, natomiast szkło lupy pokryłam Glossy Accents. Wygląda teraz jak prawdziwe ;).


Pozdrawiam gorąco!
Mapowska

12 komentarzy:

  1. Ekstra stempel! Świetnie pokolorowany! Fajnie się całość prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka:) super ten stempelek i świetnie pokolorowany.

    OdpowiedzUsuń
  3. super! jestem pod ogromnym wrażeniem różnorodności stempli jakie posiadacie!

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka słodka ta kartka:) pięknie pomalowana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziak!!! Świetny stempelek - super pokolorowany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolory, świetny efekt z tłem niebieskim czy też turkusowym wokół Tildy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Świetnie pokolorowany stempelek :) I bardzo fajny pomysł z glossy na lupie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna i radosna,piękne kolorowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow stempelek świetny, kolorki znakomite:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą Tildzię! Cudownie pomalowana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie !!!! A glossy accents muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń