wtorek, 9 października 2012

Magnolia na szczęście

Witam wszystkich bardzo serdecznie, cieszę się, że mogę tu coś dodać od siebie. Malowanie zawsze sprawiało mi przyjemność, a zwłaszcza harmonijne mandale. Szukając inspiracji w necie natknęłam się na promarkery (zawsze malowałam kredkami akwarelowymi), one poprowadziły mnie na blogi z kartkami i tu SZOK - piękne stempelki do kolorowania. Trochę czasu zajęło mi skompletowanie minimum akcesoriów do tworzenia kartek i pojawiła się motywacja do stworzenia bloga.

Przedstawiam moją magnoliową kartkę, stempelek wprawdzie ze starszych kolekcji, ale mi się spodobał :)
powoli kolekcja będzie wzrastać jak finanse pozwolą :)


8 komentarzy:

  1. Cudne cudności :) Sama muszę kiedyś sobie zamówić zestaw stempelków z Tildą, bo są przeurocze :) Kartka piękna, radosna, delikatna, bardzo dziewczęca ^^
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ingree

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, delikatna karteczka :)
    I motto bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale że niby Tilda w ciąży jest???? :D
    Rewelka :d

    P.S. Nowy wygląd strony - super. i nawet banerki do pobrania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa, to nie jest starsza kolekcja, to zupełnie świeżutka kolekcja australijska - limitowana seria:)) Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję wszystkim za miłe komentarze, z ciążą Tildy wyszło przypadkowo :) (jak to często z ciążą bywa:),w kolekcjach jeszcze nie jestem zorientowana, może podacie jakieś linki w temacie? Stemple kupowałam w Scrap Butiku

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka - delikatna i romantyczna, bardzo dziewczęca, Tilda rewelacja1!!!
    Śliczny nowy wygląd strony !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń