wtorek, 23 października 2012

Karteczki na cztery pory roku

Witajcie! 
Zważywszy na fakt, że to "mój pierwszy raz" :)
swój debiut rozpocznę od magnoliowych karteczek na cztery pory roku. 

Jak to zatem tradycyjnie bywa na początek - wiosna i mnóstwo zieleni w możliwie urozmaicony sposób.
Tu, na magnoliowej sukieneczce, przepięknych papierach i dodatkach,
które w całości tworzą dość sympatyczną kombinację.


Lato w niezwykle dojrzałej odsłonie kolorystycznej, muśnięta ciemnooliwkowym blaskiem
nawiązującym do barw swojej poprzedniczki. W roli głównej oczywiście magnoliowy stempelek
i mnóstwo dodatków... Motylki wycięłam wykrojnikiem brzegowym Tima Holtza (uwielbiam je :)).


Jesienna Magnolia nieco nostalgiczna. Fragment białej koroneczki w rogu kartki to oczywiście wykrojnik Cheery Lynn English Tea Party - przepiękny i wart polecenia.  


Zimowe wydanie Tildki tym razem w błękitach i choć nie widać tego dokładnie na zdjęciach całość przyprószyłam białym mieniącym się brokatem nawiązującym do skrzącego się w świetle śniegu.
Tło błękitnego aniołka stanowi przepiękny ażurowy wykrojnik Marianne Designe jeszcze z zeszłorocznej kolekcji świątecznej. Do pokolorowania Magnolii użyłam promarkerów.  


Do przeczytania,
Rudolph


15 komentarzy:

  1. Piękne!!!Rudolph, jest pod wrażeniem! Czy używasz promarkerów? Chciałbym też zakupić, ale nie wiem od jakich kolorów zacząć. Póki co koloruję kredkami akwarelowymi, ale to nie to samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ostatnim zdaniu można przeczytać , że tak ;)

      Usuń
    2. Miało być, jestem pod wrażeniem:)
      chodziło mi o to czy promarkerów czy copików. Nie mam pojęcia czym one się różnią.

      Usuń
    3. Promarkery są w zasadzie jednorazowe. Jak się wypiszą (choć wystarczają na dość długo) są do wyrzucenia w przeciwieństwie do Copic Markerów, które można ponownie uzupełnić. Kiedy kupowałam swoje pierwsze Promarkery były sporo tańsze od Copiców, teraz widzę, że różnica nie jest duża. Za Promarkera zapłacić trzeba koło 10-13 zł, za Copici coś koło 14-15 zł. Nigdy nie miałam okazji wypróbować w praktyce Copiców, niemniej jednak, kiedy uda mi się odłożyć nieco pieniążków jakieś sobie sprawię. Na dłuższą metę są bardziej opłacalne i faktycznie dają większe możliwości artystycznego "wyżycia się" :) pięknie wychodzą przy ich użyciu wszelkie cieniowania i przejścia tonalne, które zapewne miałyście okazję zobaczyć na różnego typu filmach instruktażowych, blogach itd. Czego by jednak nie mówić, zawsze znajdą się jakieś "za" i "przeciw" - ja jestem zadowolona ze swoich Promarkerów i szczerze mówiąc nie wiem, czy nie zdecydowałabym się na nie ponownie, gdybym miała budować na nowo swój warsztat pracy. Nie przepadam za akwarelami, a też nie byłam pewna czy Promarkery przypadną mi do gustu, stąd wolałam zaryzykować tę tańszą opcję. I nie żałuję. :) Jeśli się na nie zdecydujesz, chętnie pomogę z wyborem jakiejś podstawy kolorystycznej. Zdjęcia zamieszczane na aukcjach i w sklepach internetowych nie oddają niestety faktycznych kolorów markerów, o czym przekonałam się nie raz na własnej skórze. Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam. Pozdrawiam. :)

      Usuń
    4. Główną różnicą między Copicami a Promarkerami (oprócz możliwości napełnienia) jest to, że Copiki są zakończone pędzelkiem, a Promarkery twardą końcówką, po prostu jak mazak. Ale są też Flexmarkery, które mają takie końcówki jak Copiki.

      Usuń
    5. WOW! Dziewczyny dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Rudolph, jeśli miałabyś kompletować od podstaw swój warsztacik, to jakie kolory być wybrała na początek? Myślę o zakupie około 8-10 promarkerów.
      I jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za pomoc i wyrozumiałość co do mojej niewiedzy:)

      Usuń
  2. bardzo pomysłowe karteczki super kolorowanie podobają mi się ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z czterema porami roku, i ta wiosna tuż przed porodem :)....

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Bardzo optymistyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczki i kolorowanki :)świetnie wyglądają skarpety aniołka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło Cię powitać :) super kartki !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowe i ślicznie pokolorowane :) Witaj wśród maniaczek ;)

    OdpowiedzUsuń