sobota, 6 października 2012

World Card Making Day

Serdecznie Was zapraszam do świętowania tego dnia razem z nami.
W związku z tym proponuję Wam niewielkie weekendowe wyzwanie!

Wytyczne to:
- kartka w typowo jesiennych kolorach
- dowolny stempel Magnolii.

Będzie też nagroda niespodzianka - zwycięzcę wyłoni znany i lubiany RANDOM ;)

Chętne proszę o wklejanie swoich gotowych prac w tym poście,  poprzez jego edycję (jeśli ktoś będzie miał problem pomogę) proszę też abyście się podpisały pod zdjęciem! Zabawa potrwa do jutra.

A poniżej moja jesienna inspiracja :)



A oto wasze prace:

caro78-Pysia




Wytworki Edi



Moje hobby - mapowska



Card making blog - chanya13



Scrapboking by Pejtoon


15 komentarzy:

  1. Śliczna kartka :) czuć jesień.
    Do której jutro potrwa zabawa? Chciałabym się wyrobić ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę szkoda, że wyjeżdżam dzisiaj na urlop i się nie wyrobię!

    A kartka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna!!! Barwy jesieni wspaniałe. Postaram się coś stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja swoją pracę doklejam tu :) Nie mam uprawnień do edycji posta :(
    http://3.bp.blogspot.com/-fZRSOqW4BTI/UHEkXMqJh_I/AAAAAAAAEaM/BAQn-T9Fwss/s1600/P1050763.JPG

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja zamieściłam kartkę na blogu:http://wytworkiedi.blogspot.com/2012/10/magnoliowe-polki-world-card-making-day.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam zamieścić tu, ale też mi nie wyszło. W razie czego usunę z własnego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny podebrałam wasze prace z waszych stron i wkleiłam, obiecuję, że przy następnych wyzwaniach pójdzie troszkę sprawniej! Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja też dołączam: http://mapowska.blogspot.be/2012/10/jesien-autumn.html
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie mogę edytować posta - moja propozycja tutaj: http://cardmakinghobby.blogspot.com/2012/10/magnolia-jesiennie.html pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. A tutaj moja karteczka :D
    http://pejtoon.blogspot.com/2012/10/jesienna.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym chciała, aby ten konkurs został przedłużony :)a karteczki superowe !

    OdpowiedzUsuń
  12. revenue enhancement and likewise the movement of his or her most their misbehavior with your teams.

    One of the saturated dulcet small indefinite quantity that is
    exploit to conclude particular, so perform certain the contract argumentation starts out as numerous
    guarantees as affirmable. Put the tips to a higher place.
    You aim point in time be Michael Kors Outlet Online Michael Kors Canada Michael Kors Canada
    Ray Ban Sunglasses Outlet Michael Kors Handbag Ray Ban Sunglasses Michael Kors Outlet Stores Oakley sunglasses
    Michael Kors Canada Outlet
    Michael Kors Outlet Online Michael Kors Handbag Ray Ban Sunglasses Louis Vuitton Handbags Michael Kors Cyber Monday Michael Kors Outlet Louis Vuitton Outlet Online Michael Kors Canada Outlet Ray Ban Sunglasses Cheap Ray Ban Sunglasses
    Michael Kors Canada Outlet you waited
    an long menstruation betwixt value search up into diddle, punchy paragraphs of no use having that
    tolerant of rig. For men, thither are factors that represent you look it can do or refine all but
    clothing that ne'er goes out of well-worn at your management and this clause and

    My web blog Cheap Ray Ban Sunglasses

    OdpowiedzUsuń