piątek, 26 października 2012

Trzy kartki

Witam
otrzymałam przesyłkę z Tildami, więc miałam zajęcie :) kolorowałam promarkerami

Pierwsza kartka Wśród nocnej ciszy... ze skrzypcami:











Druga kartka z papierami i tłem (domek) od CraftyMoly, lampa w aparacie przejaskrawiła mi czerwienie na zdjęciu, w rzeczywistości czerwień jest delikatna






trzecia kartka: Tilda z ciastkami, dodałam rogalik i filiżankę z modeliny,






do tej kartki wykorzystałam papier ze Ssrap Butiku Tip me over



pozdrawiam serdecznie Magnoliowe Polki :)


7 komentarzy:

  1. Świetne, radosne, ślicznie skomponowane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki, ładnie wkomponowane modelinowe dodatki do ostatniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności! A najbardziej podoba mi sie ta pierwsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podobają wszystkie, ale taką Tildę ze skrzypcami to bym chciała mieć;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaaaaaaa ! nie poznałam naszego domku !!! naprawdę super komponuje się z Tildą !!! I uwielbiam tą filiżankę :) Piękne kartki !

    OdpowiedzUsuń